Getin Noble Bank (GNB)

1.50PLN
+ 1.35% 17:01

  • Instytucja Roku 2017 - Getin Bank ponownie nagrodzony za wysoką jakość obsługi
  • 04.10.2017
  • Getin Bank ponownie znalazł się w gronie liderów jakości obsługi w kolejnej edycji rankingu Instytucja Roku 2017, organizowanego przez portal MojeBankowanie.pl. Tym razem przedmiotem badania było zaciąganie kredytów gotówkowych w placówkach bankowych. Sukces Getin Banku w rankingu Instytucja Roku 2017 to kolejne obok nagrody Przyjazny Bank Newsweeka wyróżnienie, które w ostatnim czasie Bank otrzymał za wysoką jakość obsługi.

  • więcej
  • Getin Noble Bank już po raz piąty najlepszym bankiem według Polskiego Związku Firm Deweloperskich
  • 30.09.2017
  • Getin Noble Bank po raz piąty z rzędu został uznany przez Polski Związek Firm Deweloperskich (PZFD) za najlepszy bank finansujący inwestycje mieszkaniowe. Ranking powstał na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród 148 firm członkowskich zrzeszonych w PZFD. Deweloperzy oceniali banki pod względem warunków kredytowania jak i jakości obsługi. Getin Noble Bank okazał się liderem w większości ocenianych kategorii, a także został uznany za Bank z największym wolumenem kredytów udzielanych w sektorze deweloperskim zrzeszonym w PZFD z 23% udziałem.

  • więcej
  • Przyjazny Bank Newsweeka – Getin Bank ponownie wśród najlepszych banków w Polsce
  • 27.09.2017
  • Getin Bank został ponownie wyróżniony w prestiżowym rankingu Przyjazny Bank Newsweeka i znalazł się w gronie liderów jakości obsługi. Bank okazał się być bezkonkurencyjny w kategorii „Banki w Internecie” i znalazł się na podium w kategoriach „Bankowość mobilna” oraz „Bank dla Kowalskiego”. O prestiżowym wyróżnieniu zdecydowały wysoka jakość obsługi oraz funkcjonalność i dostępność usług świadczonych przez Bank.

  • więcej
  • Nowy etap rozwoju sieci placówek Getin Noble Banku
  • 18.09.2017
  • Getin Noble Bank ułatwia Klientom dostęp do swoich usług, kontynuując zainicjowany w czerwcu br. projekt przebudowy sieci sprzedaży obejmujący m.in. wprowadzenie nowego formatu placówek w centrach handlowych. Głównym celem zmian jest  dalsze podniesienie standardów obsługi i poprawa jakości pracy doradców. 14 września w warszawskiej Galerii Północnej została otwarta druga placówka Getin Banku tego typu. Równocześnie Bank wdraża nowe formaty oddziałów ulicznych.

  • więcej
  • Wyniki Grupy Getin Noble Bank za I półrocze 2017 roku
  • 08.09.2017
  • więcej
  • ZAPROSZENIE NA INTERNETOWĄ TRANSMISJĘ VIDEO Z PREZENTACJI WYNIKÓW FINANSOWYCH PO I PÓŁROCZU 2017 ROKU
  • 07.09.2017
  • Szanowni Państwo,

    zapraszamy na prezentację skonsolidowanych wyników finansowych po I półroczu 2017 roku. Spotkanie dla analityków, mediów i inwestorów za pośrednictwem internetowej transmisji video odbędzie się 8 września 2017 roku o godz. 13.30

    Transmisja video

    Z poważaniem,
    Zarząd Getin Noble Bank S.A

  • więcej
  • Szybka procedura odszkodowawcza dla kredytobiorców poszkodowanych w nawałnicach
  • 28.08.2017
  • Prosimy pamiętać, iż w kwestii wypłaty odszkodowania należy kontaktować się w pierwszej kolejności z Ubezpieczycielem.

  • więcej
  • Getin Noble Bank: kolejny sukces sekurytyzacji wierzytelności
  • 19.07.2017
  • Getin Noble Bank z sukcesem zakończył proces sekurytyzacji portfela wierzytelności z kredytów samochodowych o wartości 700 mln zł. W wyniku podjętych działań spółka specjalnego przeznaczenia wyemitowała obligacje uprzywilejowane o wartości 500 mln zł. Emisja została objęta przez Europejski Bank Inwestycyjny (EBI). Kwota ta zostanie wykorzystana na prowadzenie dalszej akcji kredytowej m.in. w segmencie SME. Emisja posiada ratingi nadane przez dwie agencje ratingowe: Moody’s (Aa3 sf) oraz Scope Ratings (AAA sf). W obu przypadkach jest to rating na maksymalnym poziomie przewidzianym dla polskich instrumentów strukturyzowanych przez każdą z agencji.

  • więcej
  • Getin Bank ponownie wśród liderów jakości obsługi
  • 06.07.2017
  • Getin Bank został uznany za jeden z najlepszych banków na rynku pod względem jakości obsługi. Bank zajął drugie miejsce w pierwszej edycji rankingu Instytucja Roku 2017, organizowanego przez portal MojeBankowanie.pl. W celu wybrania liderów, eksperci portalu odwiedzili aż 252 różne placówki, punkty obsługi banków, ubezpieczycieli i telekomów. Wyniki badania ekspertów MojeBankowanie.pl to kolejne obok rankingu Przyjazny Bank Newsweeka i Złotego Bankiera, potwierdzenie wysokiej jakości obsługi Getin Banku.

  • więcej
  • Getin Noble Bank po raz kolejny z „Portfelem Wprost”
  • 30.06.2017
  • Getin Noble Bank otrzymał prestiżową nagrodę przyznaną przez jeden z najstarszych i najbardziej popularnych polskich tygodników. „Portfel Wprost” za najlepszą Kompleksową Obsługę to już kolejne w tym roku wyróżnienie, które Bank zdobywa w znaczącym rankingu branżowym.

  • więcej