Getin Noble Bank (GNB)

1.23PLN
+ 0.82% 17:00

Getin Bank ponownie wśród liderów jakości obsługi

06.07.2017

Getin Bank został uznany za jeden z najlepszych banków na rynku pod względem jakości obsługi. Bank zajął drugie miejsce w pierwszej edycji rankingu Instytucja Roku 2017, organizowanego przez portal MojeBankowanie.pl. W celu wybrania liderów, eksperci portalu odwiedzili aż 252 różne placówki, punkty obsługi banków, ubezpieczycieli i telekomów. Wyniki badania ekspertów MojeBankowanie.pl to kolejne obok rankingu Przyjazny Bank Newsweeka i Złotego Bankiera, potwierdzenie wysokiej jakości obsługi Getin Banku.

Przedstawiciele portalu wizytując placówki oceniali: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz zakończenie. Jak podkreślają twórcy tej metodologii, zespół ekspertów prowadzi badania według prostego scenariusza, gdzie rozmowa jest autentyczna i naturalna, a ekspert, podobnie jak to czynią Klienci, zadaje pytania i wchodzi w interakcję z Doradcą.

Kluczem do właściwego zaprojektowania doświadczeń Klientów i tym samym zapewnienia stałej, wysokiej jakości obsługi jest zaangażowanie w ten proces całej organizacji. Tylko wtedy będziemy w stanie zapewnić kompleksową z punktu widzenia Klienta, ofertę i obsługę.  Chcemy, żeby Klienci byli zadowoleni z naszej pracy, bo to oni na co dzień są ambasadorami Getin Banku - mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości Getin Noble Banku.

Na początku ubiegłego roku Bank rozpoczął wdrażanie nowych, wyższych standardów dotyczących obsługi Klientów. Pracownicy regularnie uczestniczą w szkoleniach, umożliwiających stałe  podnoszenie kwalifikacji zawodowych. Wprowadzone zmiany są na bieżąco monitorowane, a procedury doskonalone, tak, aby satysfakcja Klientów była jeszcze większa. Getin Noble Bank jest regularnie wyróżniany przez ekspertów branżowych i przedstawicieli mediów. Zajmuje wysokie miejsca w rankingach i zestawieniach oceniających jakość obsługi na polskim rynku bankowym. We wrześniu ub.r. Bank zajął I miejsce w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka, zwyciężając w kategorii „Bank dla Kowalskiego”. W kwietniu br. Getin Noble Bank otrzymał statuetkę „Złotego Bankiera”, zajmując III miejsce w głównej kategorii konkursu „Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem”.

Eksperci portalu MojeBankowanie.pl oceniają jakość obsługi klienta w bankach, telekomach i firmach ubezpieczeniowych już od trzech lat. W tym roku odbędą się łącznie cztery edycje tego badania i na ich podstawie na koniec roku zostanie wybrany ostateczny zwycięzca rankingu Instytucja roku 2017.